FAQ
W jaki sposób mogę odesłać towar
Towar można odesłać za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej. Magazyn nie ma również możliwości przyjmowania przesyłek za pobraniem.
Czy jest możliwość wprowadzenia zmian do zamówienia
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone lub wysłane w większości przypadków jest możliwe wprowadzenie zmian. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 791351457 lub mailowo na zamowienia@moto-mind.pl
ZAMÓWIENIA
Jaki jest czas realizacji zamówienia
Większość zamówień wysyłana jest w ciągu 24/48 godzin. W przypadku odstępstw od tej normy klient informowany jest niezwłocznie po przetworzeniu zamówienia
Jak można złożyć zamówienie
Zamówienie można złożyć poprzez sklep internetowy, telefonicznie pod numerem 791351457 lub mailowo na adres zamowienia@moto-mind.pl
DOSTAWA
Jakie są koszty wysyłki
Koszt wysyłki wynosi 13 zł przy przedpłacie i 16 zł za pobraniem.
Jakie są formy dostawy towaru
Towary wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost
Czy jest możliwa wysyłka za granicę
Tak, wysyłka zagraniczna jest możliwa. W celu obliczenia kosztów wysyłki i ustalenia jej szczegółów konieczne jest przesłanie adresu dostawy na zamowienia@moto-mind.pl
FORMY PŁATNOŚCI
Jak mogę opłacić zamówienie
W przypadku przedpłaty, zamówienie można opłacić przelewem lub za pomocą szybkich płatności przelewy24. Jeśli wybieramy opcję „za pobraniem” możemy opłacić zamówienie u kuriera.
Pojawił się problem z płatnością uniemożliwiający opłacenia zamówienia. W jaki sposób mogę za nie zapłacić?
W takiej sytuacji, można opłacić zamówienie przelewem, na poniższy numer konta:
Ex-Pro
ul. Władysława Łokietka 3/11, 47-100 Strzelce Opolskie
Numer rachunku bankowego:
Idea Bank 45195000012006000443850001
W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia.
W przypadku konieczności zmiany formy płatności, prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie w formie maila, na adres zamowienia@moto-mind.pl
KONTAKT
Jak można się skontaktować w sprawie realizacji zamówienia
Kontakt w sprawie realizacji zamówienia złożonego przez stronę internetową, możliwy jest wyłącznie pod numerem 791351457 lub mailowo na zamowienia@moto-mind.pl.
Czy można złożyć zamówienie telefonicznie
Tak, jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie lub też mailowo. W tym celu konieczne jest podanie nazwy wybranego produktu oraz adres dostawy. W przypadku zamówień mailowych i telefonicznych możliwa jest przedpłata w formie przelewu lub wysyłka za pobraniem