FAQ

 

W jaki sposób mogę odesłać towar

Towar można odesłać za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej. Magazyn nie ma również możliwości przyjmowania przesyłek za pobraniem.

Czy jest możliwość wprowadzenia zmian do zamówienia

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone lub wysłane w większości przypadków jest możliwe wprowadzenie zmian. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 791351457 lub mailowo na zamowienia@moto-mind.pl

ZAMÓWIENIA

Jaki jest czas realizacji zamówienia

Większość zamówień wysyłana jest w ciągu 24/48 godzin. W przypadku odstępstw od tej normy klient informowany jest niezwłocznie po przetworzeniu zamówienia

Jak można złożyć zamówienie

Zamówienie można złożyć poprzez sklep internetowy, telefonicznie pod numerem 791351457 lub mailowo na adres zamowienia@moto-mind.pl

DOSTAWA

Jakie są koszty wysyłki

Koszt wysyłki wynosi 13 zł przy przedpłacie i 16 zł za pobraniem.

Jakie są formy dostawy towaru

Towary wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost

Czy jest możliwa wysyłka za granicę

Tak, wysyłka zagraniczna jest możliwa. W celu obliczenia kosztów wysyłki i ustalenia jej szczegółów konieczne jest przesłanie adresu dostawy na zamowienia@moto-mind.pl

FORMY PŁATNOŚCI

Jak mogę opłacić zamówienie

W przypadku przedpłaty, zamówienie można opłacić przelewem lub za pomocą szybkich płatności przelewy24. Jeśli wybieramy opcję „za pobraniem” możemy opłacić zamówienie u kuriera.

Pojawił się problem z płatnością uniemożliwiający opłacenia zamówienia. W jaki sposób mogę za nie zapłacić?

W takiej sytuacji, można opłacić zamówienie przelewem, na poniższy numer konta:

Ex-Pro
ul. Władysława Łokietka 3/11, 47-100 Strzelce Opolskie                                                         

Numer rachunku bankowego: 
Idea Bank 45195000012006000443850001
W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia.

W przypadku konieczności zmiany formy płatności, prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie w formie maila, na adres zamowienia@moto-mind.pl

KONTAKT

Jak można się skontaktować w sprawie realizacji zamówienia

Kontakt w sprawie realizacji zamówienia złożonego przez stronę internetową, możliwy jest wyłącznie pod numerem 791351457 lub mailowo na zamowienia@moto-mind.pl.

Czy można złożyć zamówienie telefonicznie

Tak, jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie lub też mailowo. W tym celu konieczne jest podanie nazwy wybranego produktu oraz adres dostawy. W przypadku zamówień mailowych i telefonicznych możliwa jest przedpłata w formie przelewu lub wysyłka za pobraniem